Hobi Baruku..

Sunday, October 3, 2010

Hobi baru.. Semuanya bermula dari LI.. Bermula bila dapat online selalooo.. Doing crafting.. itu memang my passionate..woo..giler suka kalau bab-bab kraftangan ni.. i wonder kenapalah tak sambung kat ikm ke buat seni-seni tangan segala bagai ni? uhuh! may be i'm destinated to be a full time student yang struggle with all the buku and exam.


Ok, back to the main story. Actually nak share with all of you about my new hobby. Before this, i've really enjoy doing crafting. whateva it is.. As long as it need me to use my skills, i'll do. Kecik-kecik dulu, of courselah gila buat origami. pantang nampak a4 paper, jadilah ia pelbagai benda.. dari bunga, bekas sampah sampailah the simple thing, kapal layar..hahaha..


itu kisah lama.. ini cerita baru......


Tadaaaa....inilah parcel yang saya terima dari Sus n d felt Product. Dah lama aim benda ni.. nampak cute. mcm tak susah je nak buat.. Apa lagi, beli je lah starting kit dia. Taklah mahal sangat.. rasa berbaloi dengan kepuasan yang diperoleh.. Inilah hobi baru saya...Felt craft!!


Those yang kat atas tu antara item yang diberikan.. include dalam package yang saya beli. Dah tak payah nak susah-susah pikir apa lagi nak beli.. Nama pun beginner kan? kita follow jelah dulu.. after that, barulah bleh innovate sket. kreatif sana sinun.


Aha..this is my 1st project. My 1st attempt.. Surely saya akan keep it.. takkan sesekali memberi pada yang lain.. because this is my 1st prototype..like my 1st babylah.. ahaks.. Tapi kalau ada yang berminat, boleh negotiate.. Saya tak keberatan untuk membuat.. tapi bukan percuma ok...


Benda ni kecik je.. sesuai dijadikan hp charm, keychain, aksesori headband and so on. but for my 1st prototype, saya jadikan keychain.. and i put it together with my new pendrive, kunci bilik saya and also come together with keychain dari singapore.. cute isn't it??

Sekarang dalam progress buat lagi pelbagai bentuk yang lain.. kalau sempat saya update lagi.. Tengah sibuk dengan assignment, presentation FYP and lab.. pray for me..

bye..


3 comments:

fiqkbe said...

yay!! akhir nyer sara berjaya jahit felt ni. so, seperti yg dijanjikan? hee...

Cik Sara said...

haha..yea!!..
Seperti yang dijanjikan..mestilah ada..tak lupa..tengah dok pikir lagi nak buat bentuk apa tuk ang dengan Kak Pah.. Hehehe...tunggu ye..sebelum habis sem ni akan sampailah untuk anda berdua..

fiqkbe said...

yay!!! ok, kami tunggu =) gud luck fyp.