151 views sehari? Wow!

Monday, March 21, 2011



Entrie ringkas sebelum masuk tidur.. Hehe..saje je lah tadi buka nuffnang nak tengok jumlah pengunjung.. Sekali tengok views mencecah 150++ iaitu pada 14hb Mac 2011. Seingat saya masa ni saya keluarkan isu tsunami Jepun. Boleh usha link ini.

Bagi saya selaku blogger picisan, jumlah tu pun dah cukup banyak. Sebelum-sebelum ni cuma sekitar 50-60 views je sehari. Betul kata sorang blogger ni, kalau pandai cari isu mesti blog bleh dapat hit. Dan saya dah nampak buktinya.. Ermm..lepas ni kenalah pandai cari isu lagi..

Thanks Junko atas perkongsian dalam kereta tempoh hari.. Sangat-sangat berguna.. Walaupun jumlah views semakin menurun dan naik semula hari ini, tapi saya tetap gembira..

(^______________^)
@>------^------

6 comments:

Sunah Sakura said...

good!!

shafiqabdshukor said...

wah tahniah...

Cik Sara said...

@Sunah Mohammad

Yeay! good! Thanks juga pada K.Sunah..lepas ni nak bagi hit tinggi dari K.Sunah..hahaha..tinggi tak angan-angan?

Cik Sara said...

@shafiqabdshukor

terima kasih..hehe

No name said...

selalunya isu semasa mmg dapat hit tinggi.. kene pandai lar... tkut hilang identiti blog plak...

Unknown said...

cik sara..tahniah....
tahniah..
teruskan berblog