Lagi angkara Sunah Sakura dan Adi Budika

Monday, April 4, 2011

Lagi angkara mereka.. Adi Budika dan Sunah Sakura. Nak tahu siapa? g Check dekat bloglist.. Top updater, diorang lah..hahaha..ada ke dalam dictionary?

Penat...Terbengkalai sekejap kerja depan mata..hilang terus fokus dekat ABPBH..hahaha..tapi yang penting saya tahu Shaheizy Sam dapat bawa balik kereta dari Arena Of Star Genting Highland.. Tahniah Der..

Tahniah juga pada Fara Fauzana aka Fafau yang bawa pulang 2 trofi beb.. Dan tahniah juga kepada kawan-kawan baru saya kerana berjaya juga menyertai game Survivor anjuran Adi Budika dan Sunah Sakura walaupun ke majlis penyingkiran malam ni..

Kitorang bincang dekat sini..



Sebelum tu dekat wall lagi satu.. Total komen adalah dekat 300++ juga.. Semuanya angkara mereka berdua juga.. hahaha..

Nak kenal kawan baru saya? Jom usha:-

Sebelum tu saya dapat kawan baru lagi waktu Imuniti 1 dan kedua.. Nak kenal mereka juga? meh ler..Memang best.. terbaik der..


Since saya jumpa Nadhirah di pusingan ketiga juga, makanya total kawan baru yang saya dapat hari ini adalah seramai 9 orang.. Wee..ramai juga tu..satu malam je dah ramai tu..
Thanks buat Sunah Sakura dan Adi Budika di atas penganjuran game survivor yang menarik lagi da bomb ni..

Walaupun tersingkir jua akhirnya, tapi yang penting dapat bina ukhuwah baru dengan rakan-rakan baru.. bagi yang berjaya, bersedialah korang esok..weehaa..

3 comments:

Hajar Hasan said...

ini betul penangan kak sunah dgn abg ady~ haha! go lah!

NadiRah said...

thnks kepada member baru untuk imuniti ke 3..
nad x sempat nak kenal rapat..
sebab sebok wat esaimen time tu..
ahahhaa...
nanti kenal2 kat SB yer.. =)

Maira Quee said...

huhu..tq ye..2 la best sbab dpat ramai kawan baru...mmg best game kak sunah n abg ady..