Review Blog: Follower ke-288

Monday, July 11, 2011

Halloooo ai!!!
Ini entrie yang ke-330 selama saya berblogging. Tak banyak mana pun.. Wee..Entrie kali ni saya nak review blog. Rasanya dah lama jugalah saya tak buat Blog Review ni. Kebetulan ada seorang blogger ni hit nombor favourite saya pada follower box tu. 

Nama : Nor Saradatul Akmar Binti Zulkifli
Kursus : Sarjana Muda Kejuruteraan (Elektrik-Elektronik Perubatan)
No. Matrik : AE070288

Ok. Nampak tak tulisan yang saya bold dan merahkan tu? Haa.. Inilah nombor bertuah tu. 4 tahun beb belajar kat UTM dok hafal nombor ni je. AE tu untuk kod kursus dan degree level. 07 tu maknanya tahun saya mendaftar masuk adalah tahun 2007. Dan nombor saya adalah 288. Jadi, nak tahu siapa blogger bertuah tu? Meh usha sini..


Kat bawah ni pula bukti yang Shazana ni dah hit no 288 tu..


Terleka sat buka blog dia ni.. Buleh dengar radio Era plak.. Layan teruslah.. hahaha..G lah terjah blog dia.. Adios~

p/s :- Ingat lepas ni nak buat review blog lah.. agak-agak ada masa tak ek? Nak review blog rakan-rakan blogger yang sudi menfollow.. Nanti try cari masa..hehehe

1 comments:

FADZ said...

tgk no matrix 2 teringat no matrix den..709..rindu lak kat kolej..=D