Segmen Kami Blogger 1Malaysia

Thursday, July 28, 2011

Kena tag dengan Cik Izzati. So, tanpa membuang masa, yok kita join..


Kalau nak cakap asal dari mana, susah sikit nak jawab. Sebab kalau asal tu bermaksud origin, birth of place saya akan jawab PERAK

tapi kalau asal tu membawa maksud origin, 
where you come from saya akan jawab KEDAH. But now,
i'm studying at JB.

Oleh itu, disebabkan saya memang tak hafal lagu mana-mana negeri melainkan lagu Negaraku, saya pilih PERAK. Sekampunglah kita ye cik Izzati?


Dilanjutkan Allah usianya Sultan
Adil dan murah memerintah watan

Ditaati rakyat kiri dan kanan
Iman yang soleh Allah kurniakan

Allah berkati Perak Ridzuan
Allah selamatkan Negeri dan Sultan

Lagu negeri PERAK? Jujur saya cakap. Saya tak tahu.. Hehehe..So, ini hasil copy paste je.. Minta maaplah ye.. Dah lama tak de morning assembly nak nyanyi-nyanyi lagu negeri ni..

Dengan ini saya nak tag

-sila nyanyi lagu negeri ni ye! hehehe..

-Go go siti! hehehe..

8 comments:

Anonymous said...

wahhh..byk nya rantau.hehehe.
nisa stdy ipoh :)

Izzati Alina said...

yo... org kampung teman.. keh3...

Cik Sara said...

@MisS HoNeY

seronok merantau ni..walaupun tak sampai oversea lagi..('o,')

azila said...

nak dgr lagu negeri kedah plissssss:)

Unknown said...

aduh!!!
nak sara buatkan tempoyak plzz....

PS: azila... kedah jer ker? johor tamo???

hahahahah

Cik Sara said...

@azila

Err..alamak! cheq dah tak ingat.. Last nyanyi lagu negeri kedah tahun 2005 masa morning assembly zaman skolah dulu.. Tahun 2006 blajar kat matrik penang. Pastu mai JB.. Lupa terus lagu negeri kedah..hehehe

Cik Sara said...

@Citarasa Rinduan

Aha..Kak Ayu! malu saya..
Dekat rumah tak pernah buat tempoyak..
Saya makan tempoyak yang member dari tengganu bawakan..
wee..
so, konfem tak reti buat..huhuhu

Unknown said...

thnxx sebab join ya :)