Keroro Task

Sunday, August 14, 2011


Daebak! Hehehe...jom join segmen berangkai anjuran alien. Nak join? g lah klik gambar keroro tu.. Eh, Keroro ni abang ke kakak? Haroro tahulah..ngee... Ok, untuk Keroro Task ni....Urmm..apa yang dia nak ye? jom usha..



Heee..sebesar-besar alam saya attach gambar Keroro ni..heee..

Ceritakan tentang diri anda? :

Diri saya? Simple. Saya tak suka yang rumit-rumit. Serabut otak ni fikir. Ada mata untuk melihat, ada akal untuk berfikir. Cukup sifat untuk berjalan di bumi Allah. Apa lagi? Think Positive! Ya! Nak fikir negative2x buat apa? betol tak? serabut semua tu. Saya tak suka benda-benda yang serabut ni. Nak yang kemas lagi tersusun je. Cantik(?). Subjektif je semua tu. Yang penting dalam mahu cantik. Hati yang cantik. Itu lebih penting kan?

Lagi? Pendiam. Ye. Sebab tu orang ingat saya ni sombong sebab kurang peramah. Tapi ace datang berkenalan dulu. Pastu barulah decide sombong ke tak? betol tak? Urmm..udah2x ler tu..karang jadi masuk lift tekan butang sendiri plak.. 

Nak kenal saya? Nama saya....panjang sangat nak tulis. Cukuplah sekadar anda panggil saya Sara.. Nice ah?.. Salam perkenalan~




1 comments:

Dear bella said...

Hai Sara...^^
Salam perkenalan...