Segmen | Singgah Sahur Pucukandubi

Wednesday, August 3, 2011

Lorh..sini hujan beb.. Hujan yang turun bagaikan mutiara.. Maka tersangkutlah saya di dalam Lab.. Hehehe.. Petang yang dingin salju ni, jom kita join segmen.. Segmen pengat ubi.. Eh, silap.. Segmen Makan pucuk ubi.. eh, ada ke? Ok2x..salah lagi..Jom tengok.. segmen apa ni?


Haa.. tu dia.. Segmen Singgah Sahur Pucukandubi.. Alahai.. Pucuk paku saya suka.. Ubi keledek goreng pun kegemaran saya.. Alamak! Sori2x.. saya puasa ok.. Saja je sebut nama makanan ni.. Untung-untung dapatlah masa berbuka nanti.. weee...

Saya suka sokong segmen yang rakan blogger buat ni..  Kalau ada kelapangan, saya join aje apa-apa segmen pun. Tapi diri sendiri malas pula nak wujudkan segmen.. Hehehe..Jom ramai-ramai serbu blog ni.. Singgah sahur kali ni nak makan apa ek?

=D cam comel plak.. Berbuka pun belum,dah fikir nak bersahur.. Nak join singgah sahur ni? Klik banner tu.. Nanti anda akan dibawa ke dunia pucukandubi.. Semuanya new tab..

Adios~

4 comments:

aDisH.sHidA said...

pucuk ubi buat masak lemak pun sodap...

diya said...

singgah blog cik sara semula .
follow sini .
tq sudi singgah blog saya >.<

keep in touch yaa :)

wawa zulkafli said...

hye there, slam Ramadhan...Singgah dari Segmen Singgah Sahur ...^^..hehe..n follow u..

http://wawazulkafli.blogspot.com/2011/08/segmen-singgah-sahur-pucukandubi.html

Amir Aidid said...

hey there . ame sudah pun review blog kamu . maaf diatas kelewatan nya ya . :)

http://pucukandubi.blogspot.com/2011/08/singgah-sahur-review-5.html

have a nice day ahead .