SEGMEN : JOM EXCHANGE BLOGLIST APRIL 2012

Saturday, March 31, 2012


Assalamualaikum!..
Kita tinggalkan seketika sindrom "like" untuk dapatkan Kamus Besta tu, dan masuk ke segmen baru.. Errr... tapi, kalau ada yang nak tolong "like" supaya saya boleh dapatkan Kamus Besta tu, sangatlah dialu-alukan..=D.. Scroll bawah lagi.. Tak pun Klik je LINK ini.. Terima kasih..Arigatou~

Ok.. Kembali kepada motif asal entrie ini dihasilkan.. Cheewah!..Hikhikhik...
Hari ini dah 15hb kan? Maknanya dah tengah bulan. Betul tak? Betul tak?? Dan buat julung kalinya saya nak buat segmen.. Heee.. SEGMEN apa? SEGMENnya, 

JOM EXCHANGE BLOGLIST APRIL 2012.

Tengok tajuk pun dah tahu kan??? Maknanya, saya nak ajak bertukor-tukor URL blog. Eh, silap! Maksudnya, saya nak ajak kamu-kamu join bloglist saya yang dah lama tak bertukor-tukor tu. Nak blogwalking pun dah susah sekarang ni. Macam mana nak join? Mudah je.



1. Buat entrie + letak gambor tu kemudian jangan lupa backlink ke entrie ini.
2. Follow? Terpulang pada kamu-kamu.. (^______^)
3. Dah siap no.1? Tinggalkan link kamu di ruang KOMEN ini..
4. Dah nama pun Exchange kan? Jadi, sila masukkan blog saya ke dalam bloglist kamu.. TQ!
5. Ajaklah kengkawan blogger yang lain sekali ek.. Lagi ramai, lagi best..



Segmen ini bermula pada tengah bulan iaitu hari ini "15hb Mac" dan berakhir pada hujong bulan ini "31hb Mac".

Notakakilima: New interfaces untuk blog selalu hilangkan reading list dekat dashboard, jadinya tak dapat nak berblogwalking selalu. Tapi, disebabkan interfaces untuk POST sangat ohsem, saya nak wujudkan segmen bloglist ni.. Jemput ye ramai-ramai memeriahkan segmen ini.. Bloglist akan dikemaskini setiap 5 hari sehingga hujung bulan ini..

Dan bloglist akan kekal selama 5 bulan. 5-5-5-5-5-5... 

Alahai! Tidak berbahasa melayu dengan betul! Ampunnnn..
  


6 comments:

hijabisbeauty said...

Assalamualaikum semua..

salam perkenalan dan jemput singgah ke hijabismybeauty.blogspot.com
Kami menawarkan tudung bawal plain no.1 'Dian Pelangi'
dengan warna yang menarik dan harga yng berpatutan..

http://hijabismybeauty.blogspot.com/

sebarang order boleh dibuat melalui sms 013-3189358 atau email ke hijabisbeauty@yahoo.com

Wanita Hiasan Dunia Seindah Hiasan adalah Wanita Solehah..
InsyaAllah

terima kasih senyum2 [:)]

MAY said...

jom .. ;)

Anyyss Shuhaimi said...

as MUSUH akak, saya nak join jugak boleh? hehehe

Yumida said...

hihi...insyaAllah..klo line tenet laju..nnti kita join jgk...skg cam siput sedut jer...

aamalinaazman said...

heeee
akak air bergiat aktif nampaknye :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada sgmen ea..hihi..good luck dear!