Aku bukan Robot!

Friday, June 8, 2012





Aku tidak mahu jadi seperti Robot.
Aku tidak mahu rutin harianku sebosan itu.
Oh TIDAK! Aku ingin jadi menjadi orang yang berfikir...

Urmmm... dah lama tak ikut usrah..
Dah lama tak rasa pentarbiyahan..
Bukan aku tak nak..
Cuma berhati-hati..
Kerana terlalu banyak yang bersifat politikus mainan manusia..
Aku ingin pentarbiyahan islam..
Usrah yang boleh membantu menaikkan termometer imanku..
Bukan yang sibuk membicarakan kesalahan orang lain..

(^______^)..
Sesungguhnya, aku yakin dengan ALLAH!
Kerana DIA adalah sebaik-baik perancang..

p/s: Join usrah yang dulu pun boleh.. Tapi, saje je kan??? Diri sendiri yang malas nak ikhtiar! Hehehe...sudahnya, usrah bersama TV Al-Hijrah mahupun Ust.Don.. Nakal kamu ye Sara!



2 comments:

maszull said...

assalamualaikumsara...sesekali nakal apa salahnya kan...:)

Bro_Udi said...

cik sara, ikuti rancangan TV ISMA pun ok :)

http://tvisma.net/category/rancangan/