Pi Menyambut!

Sunday, June 10, 2012

Respond, Relax, Respect and Chillax!!
Happy Sunday u olls..

Haaa.. minggu lepas, saya ikut konvoi mak abah pergi Pahang. Err.. not really into Pahang. Abah kata sempadan Pahang-Negeri Sembilan. Secara detailnya, saya dah story mory dalam entrie yang ini. Ringkas dan Padat. Hahaha.. Note that, inilah majlis penyatuan dua hati yang saya follow bermula dengan majlis bertunang, akad nikah, sanding pihak perempuan dan sanding pihak lelaki. Awesome! Honestly, saya tak pernah get involved dalam benda-benda gini. Selalu dok teman mak pi makan kenduri je. 24 doesn't mean kau tak boleh nak ikut mak abah kau pergi kenduri kendara lagi. NOT Really. Sejak kecik sampailah sekarang. Setiap kali cuti, if ada kenduri-kendara tak kisahlah kahwin, aqiqah or tahlil, saya akan temankan my mom pergi kenduri-kendara tu.. Wuhuu... Malu? Buat apa nak malu? Even pergi Shopping Complex a.k.a Aloq Staq Mall mahupun Pekan Rabu dan that CITY, i'll always go with my mom and dad! Wahahaha...

Eh, salah merepek merapu pula. Hari ni nak share gambar majlis perkahwinan dan gambar masa pi menyambut dekat Pahang tempoh hari. Kenapa pi menyambut? Entah! Dengaq orang-orang tua kata "Cepat bersiap, satg orang mai menyambut yang keluarga kita tak siap-siap lagi..." Ok...



Happy Sunday u ollsss....



1 comments:

maszull said...

assalamualaikum sara...selamat pengantin baru buat pasangan n sara bila lg nak makan nasi minyak...:)