Tinggalkan yang lalu~

Monday, June 11, 2012

Nyanyian Zatul..
Saya suka liriknya..

Pernah aku terjerat dan tertipu
terbelenggu dalam madu dan racun
wahai cinta bukan ini mahuku
lepaskanlah aku dari bisa mu

mungkin masa lalu
bukanlah untuk aku
masa didepanku.
pasti semua milikku..

Terbang diriku tinggi
bawa semua inginku
Ku tinggalkan yang lalu
ku terangi hatiku
Biar aku dengan hidupku
Bawa jauh hidupmu
yang tak pernah bersama tak lagi disisiku..
 
 
 
 P/s : Lagu ni bagi saya ada motivasi yang nak disampaikan. Especially for those yang pernah "kecundang" dalam cinta manusiawi. For those yang pernah tertipu dengan janji manis lelaki yang tidak bertanggungjawab. And for those yang pernah terjebak dalam kancah kemaksiatan. And for those yang ingin kembali ke jalan yang satu. Masih ada ruang dan peluang untuk memperbaiki diri ke arah yang lebih baik. 

"mungkin masa lalu
bukanlah untuk aku

masa didepanku

pasti semua milikku..
"




0 comments: