#ASK 2012 + Crochet..again(?)

Saturday, November 10, 2012

Fiuuuu...
Almost four o'clock..
No wonderlah mata semakin kuyu..
Its time to sleep!!..
Terkhusyuk pula nak siapkan benda alah ni...

Benda apa???
Haaa... Inilah jadinya bila pusing Carefour tak jumpa apa yang dicari.. Pusing Jusco Wangsa Maju pun tak bertemu apa yang diminati.. Sudahnya minta bantuan Prof.google.. Dan Do IT YOURSELF...


Terbaiklah.. 1 thing that can help me to focus..
Hahaha...
Focus tak focus jugalah...
ASK layan juga...
Komen? 
Malaslah nak komen.. Nak kata bosan dan hambar, ada juga part yang tak semena-mena aku pun ikut gelak juga...
Tapi, overall...first impression aku pasal ASK 2012 ni...
Macam tengok filem P.Ramlee dolu-dolu tu...
Jula-Juli Bintang Tujuh.. Do Re Mi (Kerajaan bawah pokok)..
Ingat tak?
Fairytale zaman tok kaduk dulu.. Hehehe...
Tapi..apa-apa pun aku puji diorang sebab berani bawa kelainan...
Nak kritik, semua orang pun boleh kritikkan?
tapi,
daripada berbakul-bakul kritikan tak membina, lebih baik fikirkan satu solusi untuk garapan yang lebih baik di masa hadapan. Ye tak?

Haaaa....
Apa yang aku dok kait tu???
Haaa...wait and seelah nanti ye..
Kalau jadi, aku post gambaq banyak-banyak...
Kalau tak jadi, buat senyap dah lah ek...
Muahaha...
Okkk...nak tidoq.. Banyak benda nak buat lagi esok...
Selamat malam you all~



3 comments:

nur anis said...

wahh..kait apa tu? macam menarik je...

Cik Sara said...

Hehehe...sama-sama kita nantikan.. Mungkin menarik...dan mungkin juga tak... Ngee

fiqkbe said...

mcm masyuk je mende alah tu. nk try jgk la nnt :P