Doctor Heli

Monday, December 10, 2012

Walla...
It's for real babe!
Saya ingatkan sekadar sebuah fantasi yang diwujudkan dalam drama dan filem. Tapi, this is real!

Tengah-tengah saya buat survey senarai universiti-universiti bawah program JUC MJIIT, sampailah saya ke satu webpage University ni...
Whattttt?
Doctor Heli is for real??!!


This is what people call on-site treatment!
Bagaimana realiti Doctor-doctor heli ni taklah pula saya tahukan.. Melainkan diberi peluang untuk berada di hospital universiti itu dan memerhati.

Ha? Apa doktor Heli tu? Saya tahu pun dari sebuah drama bersiri Jepun. Doctor Heli. And i always thought that it just for drama. Tapi, bila jumpa webpage ni, oh! Its for real!

Ok.. sambung balik buat kerja.. itu sahaja update untuk masa dan ketika ini.. *wink..*wink



0 comments: