Buzy ke?

Friday, January 18, 2013

Salam Jumaat!
Eh..eh..eh...
Sibuk bebenor kan? Sampai tak sempat nak update blog!
Hari ni buat apa je yang sampai sibuk bebenor tu?
Urmmmmmm..... Panjang kisahnya! Eheh..
Eh! Saya dah kongsikan tak trip to Kuantan, hujung tahun lepas punya??
Belum lagi kot.. May be next time. Or may be not at all.. =P

Haaaaa...hari ni... Tadaaaa....


Jalan-jalan ke HUKM! Siap print map direction from Google map lagi! Eheh.. Punyalah tak percayakan Wazee app tu. Jujur saya cakap.. Saya ni buta jalan sikit. Dah tu, jalan KL ni dah lah banyak simpang sangat. Sekejap ke atas, sekejap ke bawah, sekejap ke kiri, sekejap ke kanan. Fuhhhh... konpius..konpius. Itu yang GPS bercetak vs bertulis tu.

Konon-konon nak cari jalan yang tak sesak! Eheh.. Jalan kampung je lah yang tak sesak cik Sara ooooiiiiii!!! Tapiiii nak tahu?? Guna printed map pun fail juga! Aigooo... Macam konfius pun ada. Tercari-cari mananya Jalan Loke Yew tu! Hahaha... Tapi, apa pun yang berlaku, always smile and cheer up yourself. Buat apa nak stress atas jalan? Merana diri je. So, kita enjoy! Dalam 30minit perjalanan, jumpalah PPUKM tu.. Alhamdulillah. Tak adalah sesat sangat. Cuma konpius tu adalah..  .(^______^).

GPS bertulis tu saya minta dekat kawan. Hahaha... Dia dah jadi GPS bergerak saya! Kihkihkih.. Instead of Wazee, saya suka tanya dia! Sebab jalan-jalan dekat Kuala Lumpur ni dah macam playground dia je! =P
Oh ya! Nak tahu??? Dekat 20minit ooo dok pusing cari parking! Perghhh.. End up, parking je depan kereta orang! Tapi, i tinggalkanlah nombor phone dekat kereta i. In case orang yang i halang tu nak keluarkan? Tak maulah saya dimaki hamun secara percuma di hari yang baik ini. Betul tak? We have to be responsible on what we do!.

After Solat Jumaat, ada POTLUCK pula. Postgraduate student's activity. Makan-makan dan kenal-kenal orang-orang baru dalam MJIIT. Well, i have no photo.. So, macam susah sikit nak jadi tukang karut dalam blog sendiri. May be next time, i'll story ok!

Oh ya! Saya ada blog baru! (again??)
Tapi, itu photo blog je..
Gambar yang tidak diedit. tapi indah pada retina mata saya. 
Bak kata Yuna:
Dalam gambar ada lagu..
Mohler jenguk-jenguk...

Teaser:

 

Selamat malam!
Oyasumi Nasai Minnasannnn~ 

 



0 comments: