Pengganas?

Wednesday, January 23, 2013

 

Hehehe...
Gigihkan?
Sampai buka webpage bursa malaysia lagi..
Tapi sebab tak pernah belajar pun pasal saham ni, tengok pun macam tak faham. Blur lagi ada.. Kihkihkih...

Ha?
Kenapa tetiba je nak menggigihkan diri buka-buka bursa malaysia? Semuanya sebab artikel bawah ni haaa..


Ok! I'm not trying to play any political issues here. So, don't miss interpret ok! It just, i'm eager to know the truth! But, unfortunately....
Saya tak faham apa-apa pun dalam webpage bursa malaysia tu. So, need to let it go je lah.. Huhuhu... If anyone know how to read those bursa saham, please let me know how.

Yang kedua. 
Tak semena-mena saya jadi konfius lepas baca artikel ni juga..
Sekali lagi saya tekankan di sini. Saya tak mahu membangkitkan sebarang isu politik. Sebab itu saya print screen.


Mulalah timbul persoalan..
Eh.. jap..jap..
Ismael Haniyeh tu pemimpin pengganas Hamas?
Hamas tu kumpulan pengganas?

Oh damn! Kecelaruan informasi dah dibuatnya..
Astaqfirullah...

Ya ALLAH.. beri ruang dan kesempatan untuk aku menilai dan mencari kebenaran di sebalik artikel ini. 

Moral of the stories:
Jangan cepat menerima berita yang disampaikan. Perlu untuk kita selidiki kebenaran dan kesahihan di sebalik itu..

Aih, ado juga yang tukar field of research dari fmri image analysis kepada politikus malaysia dan dunia. Amacam? Hahaha..  




2 comments:

fiqkbe said...

erk mls nk baca artikel2 politik ni. zzzz.... :P

Anonymous said...

Hamas pejuang Islam.
Pejuang Islam itu pengganas ke?
Siapa yang teraniaya di bumi Palestin?