Facebook berwajah barulah derrr!!!

Thursday, April 18, 2013

Facebook dan berwajah baru kan?
Macam menarik...
Hohoho...
Yang menarik perhatian saya adalah ruangan ini!

 


Dalam entrie lepas, ada yang bertanya.. 
apa yang saya beli sampai diskaun RM500 tu..
eheh...
Barang apa, saya tak boleh nak disclose lagi...
Tapi yang pasti, harga asal barang tu RM500++ lepas diskaun 84%, itu yang jimat RM500 tu.. 
Eheh...
Saya dah survey juga harga semasa pasaran..
Dan kebanyakkannya lebih mahal dari harga yang ditawarkan dalam I love Discount ni..
Sebab tu saya grab juga..
(T___T)*

Dan setakat ni,
Barang yang saya beli online, akan sampai seperti yang dijanjikan walaupun kadang-kadang terlewat sehari dua..=D 

 



1 comments:

fiqkbe said...

diskaun rm500? biaq betoi? cpt la habaq menda pe tu weyh.