Episode 7: Yamagata University

Wednesday, November 27, 2013

Assalamualaikum...

Hari ni nak tunjuk gambar yang sempat saya snap sekitar Yamagata Daigaku ni. So, enjoy the picsta!

 


 

Kalau jumpa pokok ni, maknanya dah tak jauhlah dengan lab saya. Sebab pokok ni depan bangunan lab saya.
 

 

Nampak tak dekat bawah garaj basikal tu ada kawasan dengan tong warna hijau? haaa..kat situlah kawasan untuk merokok. Lain-lain tempat dalam kampus tidak dibenarkan. Kalau nak merokok, sila ke tempat ini. Kebetulan masa saya snap gambar, tak ada yang tengah merokok. Hehehe

 

Dekat tepi tu lah Shokudo. Dekat dengan Shokudo ada coop. Tingkat atas coop tu adalah Kouryou Lounge. Gambar ni dari luar bangunan lab saya. Tak jauh kan?
Dekat Kouryou Lounge tu ada tempat solat. So, saya selalu solat dekat situlah..=)) 



 


 Itu je lah. Inilah Universiti yang saya attach. Tumpang buat research bentar ye...
Please be good to me..=))





0 comments: