Episode 16: Yamagata City

Saturday, January 11, 2014

Entrie ni auto-publish.
Sebab nak memasak pula. Perut dah lapor..

Hari tu, saya pergi Obanazawa. Ada Ginzan Onsen yang agak popular jugalah dekat Jepun ni. Tapi, entrie kali ni nak share gambar yang saya sempat snap dari Kejo Central. Bersebelahan Yamagata Eki. Masa ni tengah tunggu densha untuk ke Ooishida City. Sebab dari Ooishida nanti baru ambil mini bas ke Obanazawa.
Jadi, sementara menunggu kitorang (me & Hafiz) naik Kejo Central ni. Yang dikatakan bangunan tertinggi di Yamagata City. Dan bermulalah aktivity mengambil gambar.

 

InsyaALLAH, perubahan musim nanti saya naik lagi bangunan ni dan ambil gambar yang sama tapi berbeda musim. InsyaALLAH. mudah-mudahan.

 

Subhanallah.. dari atas nampak macam lego je kan? Seperti Yonezawa, Yamagata ni pun dikelilingi gunung ganang juga. FYI, gambar ni tak guna filter. fresh from oven (?). Cuma tambah watermark je.

 

Saya diberitahu, pokok-pokok di bawah tu pokok sakura. Walla! Memang nak datang lagilah musim bunga nanti. =D

 

close up sikit. dan gambar tanpa watermark. baca disitu as malasnya-nak-letak-watermark.

Ok! Ja ne~
Next entrie saya story pasal Obanazawa pula. Nak pergi memasak dulu. Perut dah buat konsert rock and roll! Uh! 
 
 
 
 



1 comments:

Izyan Yazid said...

i remember this building..kalau ke Yamagata tu, satu2nya building yg paling tinggi..akan nampak dari mana2 sekitar yamagata city..